Home

Mobilizace kostrce konecnikem

Mobilizace kostrče - FYZIOklinik

Mobilizace kostrče. Fyzioterapeut palpuje (dotýká se) kostrč a zjišťuje, zda pruží. V případě, že nepruží, je uhnutá na jednu stranu nebo je v okolí kostrče zvýšené svalové napětí, je možné rovnou provést mobilizaci - opakované šetrné zahýbání s posledními obratli a současně povolení (protažení) vazů. mobilizace kostrČe a uvolŇovÁnÍ svalŮ pÁnevnÍho dna Kostrč a svaly pánevního dna jsou často příčinou obtíží, které mohou být v oblasti pánve, ale také značně vzdálené a zdánlivě s touto oblastí nesouvisejí - např. bolesti hlavy nebo závratě

Dobrý den, byla jsem dnes u rehabilitačního lékaře a ten mi předepsal fyzioterapii, 6 sezení, které absolvuji v průběhu 2 měsíců. Bude se jednat o cvičení podle Mojžíšové, mám tam ale napsáno i mobilizace žeber a kostrče. Lékařka mě upozornila, že se mobilizace kostrče dělá přes konečník. Jenže já se všude dočítám, že se nedělá před 36tt kvůli. Mobilizace Kostrče A Navazující Uvolnění Dobrý den, mám již indikován problém s vpadlou kostrčí, stažené pánevní dno. Dále související stažené vazy kyčelních kloubů, pootočená žebra (spíše pravostranně), navazují problémy s držením horní poloviny těla lopatek a ramen či předsazená hlava